Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

Θυμάμαι και παίζω...

Καλημέρα αγαπημένοι μου φίλοι...
Τι κάνετε;
Με θυμάστε;  



ΝΑΙ...Είμαι ο ΠΡΟΚΟΠΗΣ, η κούκλα της τάξης σας!!!
Φίλοι μου, μου έχετε λείψει πάρα πολύ, κάθομαι στην άδεια τάξη και θυμάμαι τις φωνές σας, τα γέλια σας, τα τραγούδια σας...
Αχ, ανυπομονώ να σας δω σύντομα πάλι από κοντά!

Και επειδή σας αγαπώ σας έχω μια έκπληξη...
Για δείτε προσεκτικά τις παρακάτω φωτογραφίες...τι σας θυμίζουν;;;



 

















ΝΑΙ...Είναι οι γωνιές της τάξης μας! 
Ωραία που περνούσαμε σε αυτές τις γωνιές...

Ετοιμαστείτε λοιπόν για ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!
Σκεφτείτε και μιλήστε με τους γονείς σας για τις γωνιές της τάξης μας, πως παίζατε, με ποιους κλπ. Στην συνέχεια θυμηθείτε ποια ήταν η αγαπημένη σας γωνιά, ποια είναι αυτή που σας έλειψε περισσότερο και....

δημιουργήστε την στο σπίτι σας!!!

Βρείτε ή φτιάξτε μια γωνιά στο σπίτι σας σχετική με την αγαπημένη σας γωνιά στο σχολείο. Π.χ.αν η αγαπημένη σας γωνιά είναι το κουκλόσπιτο σε ποιο αντίστοιχο μέρος του σπιτιού σας παίζεται με τις κούκλες σας ή τα τουβλάκια αντίστοιχα, που διαβάζετε τα βιβλία, που παίζετε με τα παζλ κλπ. 
Και αφού δημιουργήσετε αυτή την γωνιά βγάλτε μια όμορφη φωτογραφία και στείλτε την σε μας, για να τις αναρτήσουμε όλες μαζί!


Παρακάτω σας έχω και ακόμα ένα παιχνίδι...φτιάξτε το παζλ μου.
Κάντε κλικ πάνω στον σύνδεσμο και προσπαθήστε να με συναρμολογήσετε.


Αυτά για σήμερα...περιμένω με αγωνία τις φωτογραφίες σας με τις αυτοσχέδιες γωνιές σας, μέχρι την Παρασκευή 10/4/20. 
Καλή σας εβδομάδα φίλοι μου....
Ααααα...ξέχασα να σας πω, έχετε και πολλά πολλά φιλιά από τις δασκάλες σας...

Σας χαιρετώ με ένα ευχάριστο τραγουδάκι...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου