Παρασκευή 24 Απριλίου 2020

ΑΝΟΙΞΗ

Γεια σας γλυκά μας παιδάκια! Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη! Είμαστε σίγουρες ότι όλοι σας περάσατε όμορφα αυτές τις ημέρες! Και πως να μην περάσετε όμορφα αφού τις περισσότερες μέρες των εορτών ο καιρός ήταν ...ανοιξιάτικος!

Έχουμε διανύσει παραπάνω από το μισό μήνα του Απριλίου και όλοι καταλαβαίνουμε ότι η Άνοιξη ήρθε για τα καλά στη χώρα μας! Πως όμως καταλαβαίνουμε ότι ήρθε η Άνοιξη;

                                         Τι αλλαγές γίνονται στη φύση την άνοιξη;

Προσπαθήστε να φανταστείτε και έπειτα παρατηρήστε τις ακόλουθες εικόνες που δίνουν τις απαντήσεις σε όλα αυτά!

ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ:

Ο ουρανός είναι γαλανός...

Τα δέντρα πρασινίζουν και βγάζουν καινούρια φύλλα...

Ανθίζουν τα λουλούδια...


Τα ζώα ξυπνούν από την χειμερία νάρκη...


Επιστρέφουν τα αποδημητικά πουλιά...

...και τα αγαπημένα μας χελιδόνια...

    Χελιδονάκι μου γοργό

πού  ‘ρθες απ’ την έρημο ,

τι καλά μας έφερες ;

-         Την υγεία και τη χαρά

και τα κόκκινα τ’ αυγά .


 

Βγαίνουν τα φρούτα της Άνοιξης...




Και έχουμε και 3 μεγάλες γιορτές, μία σε κάθε μήνα της Άνοιξης...

Τον Μάρτιο την 25η Μαρτίου (Επανάσταση των Ελλήνων 1821)

Τον Απρίλιο το Πάσχα... 

Και τον Μάιο την Πρωτομαγιά... 



Παρακάτω προσπαθήστε να διαβάσετε το ακόλουθο εικονόλεξο με την βοήθεια των γονέων σας





Ακούγοντας το παρακάτω μουσικό κομμάτι, κλείστε τα μάτια σας και αφήστε την φαντασία σας να σας ταξιδέψει σε ανοιξιάτικα τοπία και εικόνες του μυαλού σας... Η ακόλουθη μουσική είναι η "Άνοιξη"του  Antonio Vivaldi ! Ας την ακούσουμε...



Και ένα τραγουδάκι για τα χελιδόνια!



Ένα ακόμα παιχνίδι μνήμης με εικόνες της Άνοιξης:

https://learningapps.org/view1525480


Και τώρα ώρα για εργασία!!! Ετοιμαστείτε να δουλέψετε τις πέντε σας αισθήσεις!!! Παρατηρήστε τις προηγούμενες εικόνες και φανταστείτε, ή θυμηθείτε ή βγείτε στο μπαλκόνι και στην αυλή σας και αφήστε τις αισθήσεις σας να δουλέψουν!!! 
Η εργασία είναι απλή και...διασκεδαστική! Φτιάξτε τον δικό σας πίνακα σε ένα χαρτί Α4 (όπως βλέπετε στην ακόλουθη εικόνα) και συμπληρώστε τον με πράγματα που βλέπουμε, μυρίζουμε, ακούμε, γευόμαστε και πιάνουμε ή φτιάχνουμε την άνοιξη! Κάτω από το μάτι ζωγραφίζουμε ένα δύο πραγματάκια που βλέπουμε στη φύση την άνοιξη. Κάτω από τη μύτη ζωγραφίζουμε ένα δύο πραγματάκια που μυρίζουμε την άνοιξη κ.ο.κ. Όποιος θέλει ας γράψει κάτω από κάθε πράγμα που ζωγραφίζει τι είναι αυτό που ζωγράφισε. Περιμένουμε μέχρι την Τρίτη να μας στείλετε τις δημιουργίες σας!!!

ΟΙ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ!









ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ
(Οι δραστηριότητες είναι καθαρά προτεινόμενες)
- Συζητάμε με τα παιδιά μας για τα χαρακτηριστικά της άνοιξης
-Tα ενθαρρύνουμε να μας περιγράψουν τις εικόνες!
-Παίζουμε όλη η οικογένεια μαζί! Ποιες λέξεις έχουν σχέση με την άνοιξη; Λέμε κάθε φορά μια λέξη. Αν έχει σχέση με την άνοιξη συμφωνούμε όλοι να κάνουμε κάτι π.χ να σηκωνόμαστε όρθιοι. Αν δεν έχει σχέση π.χ να παραμένουμε καθιστοί! Δοκιμάζουμε λέξεις όπως λουλούδια, Πάσχα, έντομα, χιόνι κτλ. Ποιος θα χάσει τις περισσότερες  φορές;;;
-Βάζουμε τη μουσική του Vivaldi και ζητάμε από τα παιδιά να κλείσουν τα μάτια τους, να φανταστούν ένα ανοιξιάτικο τοπίο και έπειτα να μας το ζωγραφίσουν!
-Μαθαίνουμε όλοι μαζί το παραπάνω ποίημα για το χελιδόνι και το λέμε με διάφορους αστείους τρόπους!!! 



                                                        ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ: 

Και τώρα ώρα να ανταλλάξουμε ευχές!!! Οι φίλοι σας έφτιαξαν τις κάρτες τους και στέλνουν σε όλους τις ευχές τους!

Ευχές από...

Την Ιωάννα!


 


 ...από το Μάνο Αγαπάκη!



...από τον Κωστή!





...από τον Ηλία!





...από την Εύα!




...από την Ελένη...


...από τον Αντώνη!


...από την Καλλιόπη!




...από τη Χρυσή!




Ραντεβού ξανά την Τρίτη!!! 
Μέχρι τότε, να περνάτε όλοι όμορφα!!!

Υπενθυμίζουμε ότι στις αναρτήσεις του blog του σχολείου μας, το ψηφιακό υλικό που τυχαίνει να κοινοποιούμε (ιστοσελίδες, φωτογραφίες, παρουσιάσεις, αναρτήσεις άλλων blog κ.τ.λ) δεν αποτελεί προϊόν δική μας πνευματικής ιδιοκτησίας, ούτε προϊόν διαφήμισης, ούτε προσωπικού κέρδους. Το προτείνουμε στα πλαίσια της εξ'αποστάσεως εκπαίδευσης και επικοινωνίας ως επικουρικό εργαλείο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου